Uczestnicy stażu zostaną wyłonieni w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Zostanie powołana komisja rekrutacyjna w skład, której wchodzić będą:
- Małgorzata Ciechanowska – dyrektor szkoły;
- Damian Poniewierski – nauczyciel języka angielskiego i koordynator projektu;
- Adrianna Grzegorek-Trybuszewska – kierownik kształcenia zawodowego.
Osoba ubiegająca się o staż w ramach Projektu musi spełnić następujące kryteria:
- być uczniem ZSCKR w Samostrzelu
- mieć ukończone 15 lat w dniu aplikowania do uczestnictwa,
- Wykazać się komunikatywną znajomością języka angielskiego, a zwłaszcza terminologii zawodowej,
- Posiadać pozytywną opinię wychowawcy zawierającą informacje dotyczące zachowania, zaangażowania w prace na rzecz szkoły.
Uczeń ubiegający się o udział w stażu w ramach Projektu musi złożyć do 24 czerwca 2022 roku deklarację zawierającą:
- Formularz zgłoszeniowy,
- Zgodę rodziców (jeżeli uczeń nie jest pełnoletni),
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Zobowiązanie do prowadzenia dokumentacji stażu w formie pisemnej i elektronicznej.
Komisja rekrutacyjna dokona zakwalifikowania kandydatów na podstawie poniższych kryteriów:
Kryteria: | Punktacja | |
1. | Zamieszkiwanie na terenach wiejskich Obciążenie obowiązkami gospodarczymi | 1 pkt. 1 pkt. |
2. | Średnia ocen z roku szkolnego 2020/2021 | Średnia ocen 2-3 – 1 pkt Średnia ocen 3,01-4,00 – 2 pkt. Średnia ocen 4,01-5,00 – 3 pkt. Średnia ocen 5,01-6,00 – 4 pkt. |
3. | Średnia ocen z roku szkolnego 2021/2022 | Średnia ocen 2-3 – 1 pkt Średnia ocen 3,01-4,00 – 2 pkt. Średnia ocen 4,01-5,00 – 3 pkt. Średnia ocen 5,01-6,00 – 4 pkt. |
4. | Opinia wychowawcy/ nauczyciela | NIEODPOWIEDNIA/POPRAWNA – 0 pkt DOBRA – 3 pkt BARDZO DOBRA – 4 pkt. WZOROWE – 5 pkt. |
5. | Szczególne osiągnięcia | 1-2 pkt. |
Łącznie | 17 pkt. |
Komisja dokona analizy wyników postępowania i na tej podstawie wyłoni 20 uczestników oraz grupę osób zakwalifikowanych na listę rezerwową. Ogłoszenie wyników nastąpi w lipcu 2022 roku.
Osoby zakwalifikowane do listy rezerwowej przechodzą na listę osób wyjeżdżających w chwili rezygnacji uczestników z listy podstawowej.
Kandydatowi przysługuje prawo odwołania się od niekorzystnej decyzji komisji rekrutacyjnej w formie pisemnej skierowane do koordynatora projektu w terminie 2 tygodni od chwili ogłoszeni wyników rekrutacji.
Deklarację należy składać w sekretariacie szkoły lub skan na adres e-mail szkoły (sekretariat@zspsamostrzel.edu.pl)