Uczestnicy stażu zostaną wyłonieni w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Zostanie powołana komisja rekrutacyjna w skład, której wchodzić będą:
- Małgorzata Ciechanowska – dyrektor szkoły;
- Damian Poniewierski – nauczyciel języka angielskiego i koordynator projektu;
- Adrianna Grzegorek-Trybuszewska – kierownik kształcenia zawodowego.
Osoba ubiegająca się o staż w ramach Projektu musi spełnić następujące kryteria:
- być uczniem ZSP w Samostrzelu
- mieć ukończone 16 lat w dniu aplikowania do uczestnictwa,
- Wykazać się komunikatywną znajomością języka angielskiego, a zwłaszcza terminologii zawodowej,
- Wykazać się wiadomościami i umiejętnościami zawodowymi na poziomie co najmniej dobrym,
- Posiadać pozytywną opinię wychowawcy zawierającą informacje dotyczące zachowania, zaangażowania w prace na rzecz szkoły.
Uczeń ubiegający się o udział w stażu w ramach Projektu musi złożyć do 18 czerwca 2021 roku deklarację zawierającą:
- Formularz zgłoszeniowy,
- Zgodę rodziców (jeżeli uczeń nie jest pełnoletni),
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Zobowiązanie do prowadzenia dokumentacji stażu w formie pisemnej i elektronicznej.
Komisja rekrutacyjna dokona zakwalifikowania kandydatów na podstawie poniższych kryteriów:
- Znajomość języka angielskiego – pod uwagę będzie brana ocena z pierwszego semestru roku szkolnego 2020/2021 (max 5 pkt),
- Umiejętności i wiadomości zawodowe – kierownik kształcenia praktycznego dokonana analizy ocen z przedmiotów zawodowych i po ich uśrednieniu przydzieli kandydatowi punkty (max 5 pkt),
- Zachowanie – pod uwagę będzie brana ocena z pierwszego semestru roku szkolnego 2020/2021 (max 5 pkt),
- Udział w konkursach zawodowych (przedmiotowych) (max 2pkt).
Komisja dokona analizy wyników postępowania i na tej podstawie wyłoni 24 uczestników oraz grupę osób zakwalifikowanych na listę rezerwową. Ogłoszenie wyników nastąpi w czerwcu 2021 roku.
Osoby zakwalifikowane do listy rezerwowej przechodzą na listę osób wyjeżdżających w chwili rezygnacji uczestników z listy podstawowej.
Kandydatowi przysługuje prawo odwołania się od niekorzystnej decyzji komisji rekrutacyjnej w formie pisemnej skierowane do koordynatora projektu w terminie 2 tygodni od chwili ogłoszeni wyników rekrutacji.
Deklarację należy składać w sekretariacie szkoły lub skan na adres e-mail szkoły (sekretariat@zspsamostrzel.edu.pl)